TECO - Automatizace - HotLine a konzultace

 

HotLine a konzultace

Pokud máte jakýkoliv dotaz na technickou podporu nebo problém v oblasti hardwaru a softwaru související s našimi výrobky, můžete se na nás obrátit formou e-mailu či níže uvedeného formuláře. Řešení nebo vyjádření k Vašemu problému obdržíte v nejkratším možném termínu.

Servisní služba 24 hodin denně!
24/7/365 - stálá servisní služba pro řešení oprav!

Mail: podpora@tecomat.cz

V době od 7-16 hod. volejte telefonní čísla: +420 321 401 150 nebo +420 321 401 112 (hlášení technických problémů),
případně +420 321 401 151 (příjem oprav/reklamací, žádost o výjezd techniků).
V době od 0-7 a 16-24 hod. volejte telefonní číslo: +420 602 352 967 (žádost o výjezd techniků).

Tato služba není určena na řešení dotazů v oblasti programování nebo projektování, ty směřujte na formulář níže:

Místo pro vaše dotazy či poptávku